De kracht van “Waarom”

De kracht van “Waarom”

We zijn ervan overtuigd dat ‘waarom’ meer uitgebuit moet worden. Simpelweg omdat het direct resultaat oplevert. Mensen vragen te weinig waarom iets is zoals het is. Gek eigenlijk, aangezien de meeste vragen van een kind van drie beginnen met waarom. Ze willen de...
Productanalyse: de theorie van het dode paard

Productanalyse: de theorie van het dode paard

Attentis wordt regelmatig gevraagd conceptueel mee te denken over allerlei producten en diensten. Zo ook afgelopen week, waarin aan mij gevraagd werd een productanalyse voor nieuwe portal (gefinancierd met overheidsgeld) te doen. De productanalyse De uitgangspunten...
Vragen stellen om dienstverlening te verbeteren

Vragen stellen om dienstverlening te verbeteren

Afgelopen week was ik in een elektronica zaak (want ik ben niet gek natuurlijk) om een nieuwe televisie te kopen. Nadat ik ongeveer vijf minuten bij een aantal televisies stond te kijken, kwam een verkoper naar mij toe. Zonder mij iets te vragen begon de jongeman...
Nieuwe website live

Nieuwe website live

Vandaag is na een flink aantal weken hard werk onze nieuwe website live gegaan. Op deze website kun je veel informatie vinden over de diensten die wij aanbieden, maar zullen wij ook inzichten delen die wij in de loop van de tijd hebben opgedaan. Wij zijn enorm trots...