Kernwaarden

Onze kernwaarden zijn onze leidraad tijdens alle projecten die wij voor onze klanten uitvoeren.

Ze maken ons uniek.

1. Realistisch

Wij helpen je graag bij al jouw vraagstukken, maar zijn helder en realistisch over de uitkomsten die je mag verwachten.

En vooral ook welke uitkomsten dat niet zijn.

2. Loon naar resultaat, niet naar werken.

Je betaalt ons naar de waarde die wij voor jouw organisatie creëren, niet per uur.

De waarde die wij leveren is niet in een prijs per uur uit te drukken.

Zo bent je er zeker van dat wij altijd het maximale voor jouw organisatie zullen geven.

3. Eigen verantwoordelijkheid

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen werk.

Dit betekent dus niet alleen bij ons, maar ook bij jouw organisatie.

Vaak wordt eigen verantwoordelijkheid afgeschoven op een ander.  Niet bij ons.

4. Openheid voor iedereen

Samen zullen we alles delen.

Wij delen alle informatie met onze klanten en houden geen strategische informatie achter, zodat we meer consultancy uren zouden kunnen verkopen.

(Dit heeft ook geen zin aangezien wij toch niet per uur betaald worden)

5. Duurzame verandering

Veranderen is lastig, goed veranderen is nog lastiger en duurzame verandering is extreem lastig.

Omdat effecten van veranderingen vaak pas op lange termijn goed zichtbaar worden, zijn korte termijn oplossingen alleen succesvol als deze volledig in lijn zijn met de lange termijn doelstellingen van de organisatie.

Dus geen symptoom bestrijding, maar aanpak van de oorzaak.